Składanie zamówienia w naszym sklepie rozpoczyna się od wyboru kategorii produktu. Kafelki na glównej stronie obrazują asortyment naszej drukarni.
Dla niektórych produktów możliwe jest utworzenie projektu w naszym kreatorze na stronie. Aby to zrobić nalezy klikąć zielony przycisk "Wykonaj nowy projekt". Po wykonaniu projektu należy go zapisać.
Kolejnym krokiem jest określenie szczegółowych parametrów wydruku takich jak: format, papier, kolorystyka, uszlachetnienie itp.
Następnie decydujemy o czasie realizacji zamówienia oraz określamy nakład. W zależności od wybranych parametrów, czas realizacji może ulec zmianie (wydłużyć się). Dla naszych podstawowych produktów proponujemy dwa terminy: standardowy oraz przyspieszony.
Materiały pomocnicze dostępne na naszej witrynie (makiety) zostały przygotowane tak aby ułatwić stworzenie poprawnego projektu. Przed rozpoczęciem projektowania prosimy o zapoznanie się z instrukcjami na naszej stronie "Przygotowanie pracy".
Po wybraniu nakładu oraz czasu realizacji pojawi się okno z podsumowaniem zamówienia.
Finalizacja zamówienia
Następnie przechodzimy do finalizacji zamówienia:
1. Wgrywamy plik z naszym projektem (lub dla niektórych produktów wybieramy projekt stworzony w kreatorze online).
Proponujemy dwa sposoby przesłania pliku do naszego systemu.
Pierwszy to upload przez stronę, jest on zarezerwowany dla małych plików o rozmiarze do 50 mb.
Aby przesłać większy plik korzystamy z FTP (więcej w Upload plików przez FTP).
Jeżeli zrobiłeś wcześniej projekt w naszym systemie do projektowania możesz go tutaj wybrać (dot. tylko niektórych produktów).
2. Określamy sposób płatności i wybieramy dokument potwierdzający zakup (faktura lub paragon).
3. Wybieramy adres dostawy.
4.Jeśli wszystko przebiegło poprawnie pojawi się komunikat o przekazaniu zamówienia do realizacji.